Vanaf heden kun je alleen nog in ons atelier terecht voor de hoogstnoodzakelijke reparaties. Denk dan aan: Gescheurd tentdoek, kapotte ritsen of kapotte ramen. Luxe reparaties, zoals aanpassingen aan de tent, moeten helaas even wachten tot onze Maatwerk Maanden. Dan nemen we elke uitdaging weer met liefde aan!
Twijfel je of jouw reparatie onder “noodzakelijk” of “luxe” valt? Neem dan even contact met ons op. We streven er naar om elke mail binnen 1 werkdag te beantwoorden. En dat lukt ons aardig! Dus mail gerust.
Vanaf november is het wat rustiger in ons atelier. Dat zijn de maanden waarin we ons in alle rust en met liefde buigen over speciale aanvragen, creaties en minder noodzakelijke reparaties. Wil je er zeker van zijn dat we je aanvraag ook daadwerkelijk in behandeling zullen nemen? Zorg er dan voor dat je in de loop van augustus, uiterlijk september contact met ons opneemt zodat we je aanvraag mee kunnen nemen in onze productieplanning.
Onze vakmensen hebben de juiste technieken in huis om tot de juiste oplossing te komen. Industriële naaimachines en deskundig opgeleide medewerkers zorgen ervoor dat je tent weer jaren mee gaat. Van het repareren van een rits tot het vervangen van een gaas- of folieraam en van een gat in een (grond)zeil tot een scheur in een vouwwagen- of boothoes.